søndag 10. januar 2010

Huhei

Ja det kan du smatte på.

Det er lenge siden jeg har blogget igjen. Jeg blogger for sjeldent. Det er nesten flaut.
Anyways. 2010 folkens! Det nye året har kommet for å bli!
Jeg spiste tilsammen 4 ganger i løpet av forrige uke. I know. Hva skjer liksom?
Også kom jeg til Holmestrand i går, og i dag gikk det rett på helsa løs. Jeg og flanell-Vero (random nickname henta fra RR's "Flanell-Tore", fordi Vero egentlig er Tore Sagen... UANSETT!) Ja. Jeg og flanell-Vero lagde mat i mitt ringe hjem i Holmestrand, og i kjent stil lagde jeg for mye mat (Noe jeg alltid gjør i Holmestrand, aldri i Oslo... Rart det der.) Det vil si: 4 hamburgere, 3 pølser og to knyttnever med pommes frites. TIL MEG. Flanell-Vero spiste en hamburger og en krøplete neve med pommes drites. Det ble toppet av to berlinerboller etter et par timer.

Jeg har faktisk aldri vært så mett før... Med unntak av i fjor sommer, som du kan lese i et av mine første blogginlegg. Det skal mye til for å toppe det.

Så stjal vi bilen til daddy'o og kjørte til Drammen via E18, og hjem igjen via riksveg 313 aka dødsveien. Helt uten mål og mening. Eller vent litt. Vi kjøpte sjokolade og brus. Ja. Det var hensikten... o-o

Nå skal jeg faste i noen dager.

Bon adios din banan.

0 kommentarer: