tirsdag 12. januar 2010

SJOKOLADE!



FYYYY søren så godt det er med Cola og SJOKOLADE!

Men... Nå er det ukedag, så da er godterikrana atter engang lukket.
Jeg må finne noe annet å knaske på... Noe sunt... Kålrabi og vann er liksom ikke det samme som Coca Cola og SJOKOLADE!...

Jeg skulle ønske de fant opp en grønnsak som smakte det samme som sjokolade og vann som smakte Cola, og var sunt, uten aspartam og E-stoffer. Og uten fett såklart. Og 1 karbohydrat.

Jeg skulle også ønske at de fant opp noe som gjorde at alle hamburgerne på Burger King og McDonalds ble supersunne! Da hadde verden vært et mye bedre sted å leve!

Åja, også verdensfred da.

DA hadde den vært perfekt! Jeg lover!

Men vi lever på Jorda. 2010. McDonalds er fortsatt usunt. Vann med Colasmak og grønnsaker med sjokoladesmak er fremdeles bare tekst på en blogg ingen leser.

*sukk* Jeg vil at noen skal finne det opp.

1 kommentarer:

U sa...

Så søtt design du har laga. Haha. Blåggen din er gennial'

Og jeg her helt enig. Sjokolade er altfor godt, og altfor usunt. buhuuu :(


Kålrabi er også godt. Spesielt kl. 01 om natta. På minuttet!