søndag 10. januar 2010

Kneggende høner



Hei og hoppsann!

Jeg har noen ganger litt vanskelig for å forstå meg på NRK og TV2. Altså, på fredager har NRK den unektelige kjente "gullrekka" si. Den er den suverene vinner på tv på fredager. NRK vinner fredagskvelden med Beat for beat, Nytt på nytt, Skavlan og Norge rundt (hah). TV2 hadde jo da gjort klokt i å vike unna med sine show, og heller plassere de på lørdagen, for på lørdag GÅR DET INGENTING PÅ TV! Joda, det går noe. Noen sånne filmer vi har sett en milliard ganger før. Jeg føler at Notting Hill er en lørdagsfilm på TV2, som et eksempel. Kunne ikke bare TV2 FLYTTET de programmene de har på fredag over på lørdag, og omvendt? Sånn som programmet Fredag, skifter navn til Lørdag og går på LØRDAG. Thomas og Harald. Lørdag, etterfulgt av God Kveld Norge, som forsåvidt går på lørdager fra før. Det store korslaget går nå på fredager! Wtf? De hadde nok hatt flere seere hvis dette ble vist på lørdager istedet! Så kunne de vist Notting Hill på fredag!? Men fordi TV2 er så sinnsykt tette i dåsa, har NRK innsett at de kan stjele lørdagene fremover også, for istedet for å ha MGP delfinaler på fredag, som sist, vil delfinalene nå finne sted på, nettopp, LØRDAGER. So long TV2, statskanalen eier dere!

Uansett, jeg koser meg med herlig is (!).... Ja ironisk nok.
Jeg har en åpen Death Note foran meg og iPoden min er sliten.
Nå håper jeg virkelig det er noe fint på tv... Nei vent, det er søndag... Søndag er sportens dag.


Da ble det Donald Duck og Co. og dass! Jeg må også legge til at mamma hører på Kurt Nilsen på TV akkurat nå.NRK faktisk.

Cheerio


0 kommentarer: