onsdag 13. januar 2010

Klapp igjen kjeftdåsa

Jeg er en hardbarka RR hore (RR= Radioresepsjonen på P3, 10-12, Mandag-Torsdag)
Og når noen angriper mine helter, ser jeg litt rødt.
Saken er: Tore Sagen sa på mandagssendingen denne uken at Mira Craig var feit. At hun hadde litt ekstra å bære på. Så snapper det for TV2, eller "TV2 Underholdning" som er en del av paraplyorganisasjonen TV2. De ringer Tore Sagen akkurat idet han skal kose seg med et intervju av Knausgård på NRK1, og gnager og spør hvorfor han kalte Mira for feit. LATTERLIG.


Hadde den idiotreporteren satt seg inn i RR's humor, ville han funnet ut at Mira er betegnet som "Sexylubb", altså utrolig deilig. Sexylubb er nemlig en hedersbetegnelse. Det har Tore, Steinar og Bjarte understreket til det UUTHOLDELIGE, GANG PÅ GANG.
Men det er det ingen som skjønner. Er det ikke bra at man prøver å gjøre ordet feit positivt? Herregud for en verden. Jeg knipser for dere, stå på. Knegg!

TV2, skjerp dere. Jeg ser og hører mer på NRK enn TV2 for tiden.... Er det fordi jeg begynner å bli gammel? Eller er det fordi jeg er for smart for TV2?

Her er den propagandafylte artikkelen som gir meg brekninger:

http://www.tv2underholdning.no/gkn/nrkkjendis-henger-ut-mira-craig-3099892.html


Kos deg

0 kommentarer: