tirsdag 12. januar 2010

Jeg synes ikke

... at det er noe moro med kulda, så derfor er jeg glad for å kunngjøre at temperaturen nå offisielt har gått oppover. I skriblende stund er det bare -9 grader ute! Og luftelukene er ikke lenger frosset igjen!



En person hoppet utfor T-banen i dag. Påkjørt og drept. MENS JEG VAR DER. Jernbanetorget. Det ble evakuert for alle vinder, og t-banene ble innstilt på samtlige linjer. Umulig å komme seg hjem og et lite sjokk. Jeg satt på Oslo S, på en benk og stirret tomt inn i veggen. Sa ikke et ord. Tenkte vel egentlig ikke så mye heller.
Vips var det gått en time, og en erstatningsbuss var på plass. Var det selvmord? Aner ikke. Det gjenstår å se, men skrikene sitter godt planta i huet fremdeles.

UANSETT. La oss snakke om noe mer koselig.
Egentlig har jeg ikke mer å si, annet enn at jeg ga bort 20 kroner til en uteligger på Oslo S. Da fikk jeg god samvittighet :3

2 kommentarer:

U sa...

oi.






herregud.





går det bra?

Benji ^^, sa...

Vel, nå går det bra. Men når det skjedde, var det ikke lett å si hva som var nord og sør.

Shit, jeg har vært et sted noen ble drept! Det er nesten kult. Men mest grusomt.

x_x'