søndag 17. januar 2010

Mareritt

Jeg har sagt det før. Jeg runna Silent Hill Homecoming her om dagen, og jeg føler meg som sagt tom. Dette fordi man blir så knyttet til personene i spillet etter dagesvis (eller i dette tilfellet: Månedsvis) med intens spilling at når det brått tar slutt, sitter man igjen og føler at du har tatt farvel med en nær venn. Helt jævlig. UANSETT.

I natt ble jeg hjemsøkt av spillet på en særdeles grotesk måte. Men dette var svært realistisk. Jeg var hjemme i Oslo. Alene. Jeg går ut i tykk tåke og plutselig går flyalarmen. I Silent Hill går en slags flyalarm rett før helvete bryter løs. Jeg møter Josh. Josh fra Silent Hill homecoming. Her er et bilde for å illustrere hvordan han ser ut:



Resten av det jeg så kan jeg illustrere med disse bildene: (NB! STERKE BILDER!)












Jeg våkna med relativt rask puls for å si det pent.

0 kommentarer: