fredag 22. januar 2010

ÅÅÅÅH! JEG ER SÅ DUM!

Hvorfor dette utbruddet av ubetinget sinne tenker du kanskje.

Jo det skal jeg faen meg si deg!
Jeg skulle legge meg klokken 23:00 i dag. MEN jeg skulle mimre litt og spille FEAR 2 istedet. Uten å tenke meg om, og fysen som faen, lager jeg meg TE. Hurra for klokskapen. I tillegg bruker jeg vanlig sukker. MASSE vanlig sukker. Idet jeg slurper i meg den 5. koppen med te, innser jeg at klokken er halv ett. Nå sitter jeg her. Klokken er kvart på to, og jeg er våken. VÅKEN. Kroppen har innstilt seg på at jeg skal være våken en stund til. Hjertet slår for full maskin i et desperat forsøk på å få skilt ut koffeinen som nå raser gjennom blodårene som sprekkferdige og jævlige pulserer som om selveste satans motorvei raser igjennom dem. Hodet dunker, og minner meg på at jeg er en idiot som tvinger den til å være våken når den helst vil og bør sove. I tillegg svir det i øya som har vært klistra til en PC/MAC skjerm hele dagen og som er pent nødt til å holde ut en liten stund til. PAIN. Åh jo, hele kroppen gjør opprør. OPPRØR mot sin mester. Jepp. Jeg får svi big time. I deserve it. Jeg hater te i dag. Jeg HATER te. ALDRI MER TE. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Men bortsett fra det er alt bra! Jeg synes forresten denne videoen skaper en viss glede i form av en "wtf?" latter.. http://www.youtube.com/watch?v=GJFQD7ylNqM

0 kommentarer: