lørdag 6. februar 2010

Vafler, hamburger, Livelavalive og MGP




Javisst er det lørdag. Jeg skal til og infinne meg i denne lykkens dag, i Herrens år 2010. Lørdag. Denne spesielle lørdagen 6. Februar i Herrens år 2010. Ja. Den skal inneholde en god del ting.

Jeg har Mitchell Davis på Skype. Nuff said.

Uansett. Denne lørdagen skal krydres med vafler. Hvorfor? Fordi Flanell-Vero har gnagd om dissa helsikes vaflene så lenge at nå vil hjernen omsider lage det. Først derimot, skal vi slå til med Hamburger og Pommes frites. Mmmm. Så skal vi klaske rævballene (Ikke tenk pervo, selv om vi klasker rævballer betyr ikke dette noe som helst med tanke på perverse ting.) mens jeg og min bror ser på MGP. Nei ser det nok alene, han skal nok spille Xbox 360. VEL VEL. Vero? Spør du kanskje i og med at Vero har gnagd om vafler, nei hun kommer for sent til både hamburger og vafler. Hun skal se og høre på blåes, eller blues som det heter i ameriken.

Men jeg har allerede planen klar. Hvorfor ser jeg på fægg MGP? Fordi jeg vurderer å knuse tv'en om han ekle Didrik kommer videre. Helt seriøst.

Nå skal jeg rave litt mens jeg i en lystig tone skal bestemme meg om jeg skal kjøre en tur på butikken.

Morna!
(eller Mona)

BuZa

0 kommentarer: