torsdag 11. februar 2010

Flaut eller?

I dag var jeg kjempesyk. Og jeg gikk på skolen. Første tegn på sykdom? Jeg må validere reisekortet mitt før hver reise. Altså Flexuskortet som skal legges på en maskin, og *pip* validert. Vel, jeg stod sikkert i 5 minutter og banna som en nisse når kortet ikke ble validert. Det viste seg å være studentkortet fra Sande vgs.

På T-banen satte jeg meg der jeg alltid setter meg, på en sånn rad i enden av vogna. Plutselig blir jeg heeeelt borte og hodet faller ned og opp, hvis du skjønner? Så ut som jeg konstant duppa av. Så kom det en dame bort og spurte om det gikk bra. Jeg klarte bare å mumle.

På skolen. Vel jeg satt i klasserommet og hørte på min kjære lærer, men jeg hørte bare mumling. I kantina. Ok here it comes. Jeg kjente det bruste i kroppen og plutselig, uten forvarsel, spydde jeg utover HELE kantina. Jeg lover dere, HELE kantina. EW. FLAUT.

Så ble jeg sendt hjem.

Var hjemme halv tolv. Sov til 4.

Fortsatt syk.

0 kommentarer: