onsdag 24. februar 2010

JAMMEN JEG KLARER DET IKKE!

Det var i går. En helt vanlig dag.

Jeg hadde bestemt meg for å dedikere denne dagen til å utforme en ny vignett til "The Find Mitchell Davis Corporation". Jeg benyttet meg av Motion 4 og Final Cut Pro. Jeg startet klokken 15:30 norsk tid.

Jeg har sjelden brukt Motion, så jeg måtte lære meg programmet "helt på nytt".
Jeg brukte lang tid. Jeg fikk det ikke til. Jeg sitter konstant. Jeg slafser i meg middagen rundt klokken 16:12. 16:23 er jeg tilbake på maskinen.
Klikker og drar, snur og vender. 3D, 2D. Klokken 22:05 kommer mamma inn i rommet for å annonsere at hun og pappa nå går og legger seg.

Da renner frustrasjonen over.

"JAMMEN JEG KLARER DET IKKE!"

Pinlig stillhet.

"Ok, natta."

"...natta."

Klokken 02:00 går jeg og legger meg. Utslitt. Resultatet? Elendig.

1 kommentarer:

U sa...

Haha! Jeg ser det for meg.
Men vignetten ble bra!