mandag 3. august 2009

Søvn

Jeg stod opp klokken 8 i dag. PAIN. Jeg klarer ikke snu døgnrytmen min tilbake, og det stresser meg! Jeg har ikke døgnrytme at all. Jeg kan legge meg klokka 12 på formiddagen og våkne like trøtt klokken 23. Legge meg igjen klokka 0:00 (som i følge NRK ikke finnes) og våkne igjen klokka 12 om formiddagen.... LIKE TRØTT. Så kommer det lange perioder hvor jeg IKKE blir trøtt. Der er jeg nå. Sovner ikke av noe. Så ender jeg opp med å tvinge meg i søvn . Noe som faktisk ble litt lettere når legen min skrev ut nye piller @_@. Ikke sovepiller altså, men piller som er sterke nok til å gjøre meg søvnig, huff det hørtes ille ut xD, men det funker! Nesten. Blir trøtt, men sovner ikke.

I morgen skal jeg opp klokka 8 også. Noe jeg ikke ser frem til. Det regner for full pupp ute. Det er sånn halv-kaldt ute, og inne. Det er MASSE småfluer i HELE leiligheten. Jeg bør gå ut med søpla mi. Jeg er sulten og tørst, men det er ikke noe i kjøleskapet som frister. Lurer på hva det blir til middag?

Pure Rush.

- BuZa

0 kommentarer: