mandag 3. august 2009

Oops. Og hva?

Ja jeg glemte det nesten. Jeg må ha to blogginnlegg fordi to rimer på do.
Neida.
Jeg følte at det jeg skulle si nå krevde et ekstra innlegg!

Jeg tok en gammel dame med store briller på puppen i stad. Jeg er ødelagt for livet. Jeg.... Ugh. Kunne hun ikke bare venta i TO minutter med å gå ned i vaskekjelleren. TO minutter! x_x

En annen ting som er verdt litt ettertanke, er ord. Ord. Hvis du bruker et ord mye... Så blir det liksom ikke et ord. Ord. Les det. ORD. O R D. Ord? Hva søren er ORD? Nå virker ikke ORD som et ORD lenger. Nå blei jeg bare rar av å tenke på det. Nei huff. Glem det! Puppen har smelta hjernen min. Den ligger og bobler i vaskekurven hennes.

Nå skal jeg spise bøtte. Så får du sitte der og glo.

- BuZa

1 kommentarer:

U sa...

Jaaa, blogg er moro. Ikke kjedelig. Og nå kan du oppdatere oss om studentlivet. Du forlater jo oss, tross alt!

Haha. Du og de gilfene dine. Trodde det var nok med hun i Titanic.

Har jeg sagt det med å be en flue om saus? Raaaaandom.

Du er rar. Nam, bøtte!