søndag 9. august 2009

Jeg har

spydd mat i hele natt.

Hvorfor?

Vel, jeg og Vero dro på handletur på lørdag. Jeg var innstilt på at det var fredag, så jeg følte at jeg måtte storhandle for å overleve helgen. Vi kjøpte i alt 5 middagsretter med 10-15 forskjellige muligheter for blanding/tilbehør. Når det slo meg at mamma og pappa kom hjem dagen etter, slo det oss at vi gjorde best i å forvalte maten riktig, ved å spise alt selv før de kommer hjem. Vi startet med:

  • 1 8pk pølser med tilbehør à løk, ketchup, sennep (søt), brød og lompe. (Vero tok to og jeg tok resten. Altså 6), salat (den var god faktisk), og Tagiatelle (Pasta) Klokken 16:30.
  • 3 poser potetgull samt en sjokoladeplate. (Sammenhengende fra ca klokka 21:00 og utover.
  • 4 løvsteker (Vero spiste ikke sine 2, så det ble jeg som spiste alle fire.) Pommes frites, salat (igjen) og bernaise saus.
  • 2 poser med kylling og pasta. Vi måtte til slutt kaste 80% av det fordi det rett og slett ikke var plass til mer.
  • 1 pose kjøtboller og pasta (alene) klokken 5.
  • Under hele prosessen den helgen, drakk vi i tillegg 3 flasker Pepsi Max, 3 flasker Coca Cola, og 4 bokser Pure Rush.


Klokken 6, etter å ha prøvd å sovne siden klokka 3, noe som ikke funka, og fikk meg på tanken til å spise opp den siste posen med pasta og kjøttboller. Ikke et sjakktrekk.
Klokka 6 måtte jeg reise meg opp, og kaste opp. VIRKERLIG kaste opp.
Det var deilig, for den fulle magen var ekkel. Følte seg feit og ekkel hele tida. Så gikk det over. Trodde jeg. Halv 7 var det på'n igjen. Og igjen rundt klokka 8. Nå har jeg spysmak i nesa, og det er GROSS. Så ja. Æsj.

Jeg skal nå offisielt aldri kjøpe mer enn en middag, eller hvis jeg kjøper mer enn en, aldri SPISE mer enn en middag.

HSM

-BuZa

4 kommentarer:

U sa...

Ew.
Haha, dere er dumme.
kunne du ikke ehhhm. gjemt det hos Vero til neste helg?

Benji ^^, sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anine sa...

thumbs up!

Selja sa...

Matvrak xD
VRÆL !