søndag 2. august 2009

Bang

Ja, jeg har sagt det lenge. "Blogging er teit. Og ikke minst kjedelig." (Jeg sier vel egentlig aldri "ikke minst" men det passa, deal with it). Men nå er jeg altså her jeg og. Jeg tenkte "Fy søren... Så mye teit som skjer her, også skriver du det ikke ned. Idiot." Så nå har jeg begynt... Masse sånne "" allerede. Bra!

Jeg bruker skrifttypen Georgia, fordi weblæreren min sa at den var DEN BESTE!
Ok, greit, jeg har ingen header. Jeg er for kul for header ennå. Eller bare nei. Jeg har nettopp begynt da. Snurp igjen.
Denne bloggen virker kanskje rar? Ja, hvis du har bange anelser... Så er det ikke bare deg.

Den er special.

Det er nok en - to stykker som skal se denne så hei dere to. Eller en. La oss si det sånn: Jeg er vant til lave seertall. Den lille filmklubben jeg og folket driver på med startet en nett-tv-kanal... Med 2 seere i snitt. Bra! Vi hadde 4, men så begynte Unnveig å taste, og alt gikk til... Ja.

I går hadde jeg VK og Unnveig på besøk (Det runder vel snart besøk nummer 2298663443095)
VK drakk Pure Rush og ble sinnsyk med en urkulele (Jaaada. Ukulele.), eller mandolin som jeg så fint pleier å forveksle det med. Vi hørte på Djezzie for å plage VK... og egentlig "plage" oss selv. Altså jeg og Unnveig. Eller altså. Ja. Så kom Vero opp... Hun var full, men det var knapt merkbart. Så dro hun hjem og jeg la meg klokka 6. Hurra for døgnrytmen!

I dag hadde jeg en random tur med Vero. Hun hadde en fin dagen derpå, og ville spise alt som het mat og sukker. Da sa jeg nei. Så da forfulgte vi Zac Efron i byen. Vi så han TO ganger. Prøvde å finne han igjen, men den røde Zac var ikke å finne. :( Jaja. Vi ble kjent med Måk O. Høiby, eller MåkO som han blir kalt. Han kunne ikke fly. Men etter et par reker ble det fart på'n. Reker som forresten stammet fra en baguett til 50,-kr på Shell. Jeg har kjøretime i morra. Tidlig. Blæh.

Nå skal jeg spise det som er igjen av bøttegodteriet. Fordi jeg kan. Chiao

- BuZa

0 kommentarer: