fredag 17. desember 2010

Elektrisk faen

I går valgte min teknofile "samboer" at han skulle installere trådløse lysdimmere... Sånn at han kunne slå av stuelyset... i gangen også.
Idioti av første klasse sier nå jeg, men valgte allikevel å hjelpe ham, i og med at han mest sannsynlig kom til å flekke de sjuskete rævballene sine foran meg mens han hinter til at han trenger hjelp uansett.

Taket under installasjonen

Wireless ass

Men, som vanlig klarer han å gjøre en feil, og før vi vet ordet av det, smeller det, og alle sikringene går samtidig.
Jordfeil. Dette skjedde etter to timer med installering, og vi var klare til å legge oss.
Men neida. Vi måtte jo fikse dette problemet. Det tok ulovlig lang tid, men til slutt ble det suksess.
Nå har vi to trådløse dimmere... og jeg er like oppgitt.

I dag kom han hjem med en dørklokke som man kan legge inn egne sanger som spilles av når det ringer på.
Jeg er så heldig ass................

For å være snill valgte jeg å rydde i hele dag. Startet klokken 13 og alt stod ferdig ryddet og vasket klokken 17.00. Jeg var rimelig fornøyd med meg selv... Så kom klædden hjem - han hadde med seg venner, og startet et lanparty. Jeg måtte rydde opp atter en gang. Som vi sier på Twitter: #FML

Men nå skal det køyes!
Jeg skal hjem til Norges navle, Holmestrand! SJALLABAIS!

0 kommentarer: